lördag 27 augusti 2011

Kort till Pysselmyrans blogg

Här kommer några kort som jag gjort till bloggen hos Pysselmyran. Det är de två sista veckornas utmaningar.

När jag gjorde den här utmaningen "moln, fjäril och wellpapp" så ibland regnade det från stora moln, nästa stund sken solen och de sista fjärilarna fladdrade omkring,  innan de går till vila för vintern
Jag har gjort ett pojkort med stämplar från Pysselmyran. Fjärilen den har jag stämplat två gånger och klippt ut. Jag satte båda fjärilarna på varandra med 3-d kuddar och ett av molnen är också med kuddar.


Den här veckans  utmaning är "ram". Jag har  en hel del beställningar och födelsedagar som jag gjort kort till. Maja designs papper som kom ut i år är bara så ljuvliga, så de används flitigt, här är det skärgårdsliv. Ramen är gjord av wellpapp och metallhörnor är brads.  Stämplarna kommer från Pysselmyran. Sjöstjärnorna är också en stämpel och  finns i fisknätet och längst med kanten på kortet. Grattis är skrivet med färdiga bokstäver som också finns i shoppen i olika färger. Nätet är Mesh.


Ha en riktigt härlig helg :O)
Zora


1 kommentar:

Unknown sa...

Hi Zora,
I think your cards are gorgeous! I love all of the texture.
Alicia xx