måndag 15 augusti 2011

Vitt, Vitt och lite silver nr 13

 
För någon vecka sedan vann jag en digistämpel hos Stamp fairy , den här stämpel kommer också från Stamp fairy. Den  stämpeln jag vann kommer i nästa inlägg. Jag tycker att dessa stämplar är jättesöta och digistämplar går att variera i storlek på ett smidigt sätt. Detta är julkort nr 13 och jag har kommit halvvägs. Nu saknas bara 11 st om jag ska göra två i månaden. Det kommer att bli fler i slutet, för jag vet att det inte räcker med 24 stycken, men då blir det inte riktigt så stressigt . Jag vill ju också gärna göra några med årets julpapper.


 Det här kortet har jag försökt att hålla i vitt och silver. Det vita papperet, som jag tillverkat är stämplat och embossat med silver.Stämpeln är färglagd med Promakers. På snöbollen har jag lagt stickles ice och sedan strött flock över för att få lite snö- isig känsla.Stjärnorna är utstansade med en M Stewarts punch ,de har  också fått en brads i silver med vit halvpärla och lite stickles. Spets och band finns på några ställen.

Kortet är med i följande utmaningar:
Craft us crazy. #14 Anything goes
AGem of a Challenge 27  white on whitw
Paper play challenges 32   Make your own designer paper.


Semestern tog slut igår och vardagen startade idag, men bloggen är ju en fritidssyssla:O)
Ha de´ så ses vi om några dagar igen !
Zora

8 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett riktigt kallt och snyggt kort

MirreP sa...

Vilket snyggt kort och såå söt stämpel.

Kram

Nina sa...

Såå vackert.Snyggt med vitt och silver. Gillar snöflingorna,dom är bara så fina. Ha det så bra. Kram Nina

LivetenligtMaldis sa...

men så fiiiiin!! <3

MaryB sa...

Stunning card. The white on white is just fabulous.

Thank you for joining us at Craft Us Crazy.

Dawny P sa...

A beautiful white card chick - I love the design :) Thank you for joining us this week over at Simon Says Stamp. Hugs, Dawny x

Lisa sa...

Wow this is stunning!

Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

Lisa x

Jennifer sa...

So cute!! Thanks for playing at A Gem Of A Challenge xx Jenny xx