torsdag 14 juni 2012

MINA GÖMMOR.

Solen har tittar fram idag, mer värme är kanske på väg nu när sommarlovet närmar sig med stormsteg.

Jag har kikat i mina gömmor lite. Har ni som jag en hel del Jeans knappar som blivit kvar? Jag har använt en av dem som lås- anordning på ett kom ihåg block. Resåret går mycket bra att färga in med Promakers för att få rätt färg. Stämpeln "Gammaldags text" är    från  Pysselmyran som ligger i bakrunden och även finns på insidan. Blommor, bling och bokstäver.







Blocket är med i följande utmaningar:
Freshbreweddesigns  anything goes 20.6   1:a pris Thepapershelter. #68 Anything goes 20.6
Craftybootschallenges. Material 24.6   Disdigidesignschallenge. Spots & dots 30.6
Ha en härlig fredag :O)
Zora

9 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååån himlans fiffig idé har ju endel jeansknappar
liggandes.
Snyggt kom ihåg block

Kram

Monica =) sa...

Jättefint o hur finurligt som helst!!
Tack för kul inspiration =)

Mim... sa...

Oj Oj detta var superläckert!!
Ha det gott..

Heather D. ~ Fresh Brewed Designs sa...

What a STUNNING project! I love all of the gorgeous embellies and all of they depth. Very fun and elaborate project.

Thank you for playing along in FBD's 100th challenge celebration! Winners will be announced the following Wednesday. *DON'T FORGET* we have a fun blog hop planned for this weekend too :)
Hope to see you there.

Big smiles,
Heather D.
www.freshbreweddesigns.com

Tracey sa...

This is stunning & so beautiful :)
Thanks for joining us at The Paper Shelter & Good Luck!
Hugs
Tracey
x

Cards By MI sa...

Men vilken supersmart grej! Riktigt häftigt och supersnyggt. Tack för du är med i utmaningen hos The Paper Shelter.
Kram
Marie

Dee's Craft Room sa...

Stunning project, thank you for sharing it with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Stephie Boots sa...

Beautiful project! Thanks for joining in our material theme at Crafty Boots Challenges! xxx

Jasmine sa...

Mycket fint gjort! Jag är imponerad.
Kram