torsdag 15 november 2012

TEA FÖRVARING


Jaha tea-påsarna glömde jag ju innan jag fotade, typsikt.
De är gjorda av två cardstocks och ett mönstepapper, här är det Maja design.
Vill du veta hur man gör dem titta under turtoalsfliken eller gå in på Pysselmyrans blogg.





Den lilla tagen är en stämpel från Pysselmran, stämplad på krympplast
 och färglagd med  vanliga färgpennor. Promakers fungerar också mycket bra,


Tea förvaringen är med i följande utmaningar:
Robynsfestishch#133.Anything goes           Fussyandfancy  #75 Pearls and flowers
Sweetstampinch. Anything goes     ThePinkelephant #174 Punches/dies
Totalystampalicious  Bling             Kaboodledoodles #145 use plaid TOPP 3
Kraftdoormagazine#44  Anything goes     Papertakeweekly Flower power

Det var allt för mig idag.
Ett stort tack till er alla som lämnar en kommentar i min blog :O)
Det är jätteroligt att läsa och jag försöker att hälsa på er alla.

Zora


10 kommentarer:

Maria sa...

Wow, vad läckra!
Ska titta närmare på din tut och se om jag törs ge mig på att göra en.

Rozzan sa...

Jättefina!! Har precis altrat en oljeflaska, kanske skulle kompletera med en sådan här:-) Liftvarning om det är ok med dig:)
Ha det bäst

Diane sa...

What a fab project Zora !! And what a fab gift to give to anyone !! Thanks for sharing your tea bag holders with us at Robyn's Fetish !!

hugs Diane xx

suzanne2 sa...

oh my word Zora, i love these! i would really like to make one, what a great idea and beautifully decorated. thank you for joining us at fussy and fancy challenge blog and thank you for the inspiration.

Ime sa...

awesome project!!! thanks for joining us at kaboodle doodles

Unknown sa...

Just beautiful!! Thanks for playing along with us at Kaboodle Doodles this week.

Jill sa...

gorgeous creation thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

Jasmine sa...

Så många fina detaljer. Det är alltid roligt att se det du skapar. :)
Kram

debbi taylor sa...

what a great project
thank you for taking part in the challenge at robyns fetish this week
hugs
Debbi x

valou250809 sa...

Wowww! wonderful project! bravo! thanks for playing with IDIC this week.