lördag 7 februari 2015

Titta va´ stor jag är...

Ett kort som var roligt att göra, där jag försökt att ha bara lite dekorationer. Jag har plockat dekorationer som jag inte brukar använda, från mina gömmor. Vem som kommer att få detta kort är ännu inte bestämt, därför har jag heller inte satt dit någon text. Texten kommer att hamna i nedre högra hörnet på stämpeln-





Kortet är med i följande utmaningar:
throughthepurplehazechallenges #76     stampinroyalty #265
craftyourpassionchallenges. #247    craftingfromtheheartchallengeblog. #45
cuttinandstampinchallenges #6  



Tack för att du tittade in.
Snart så bär det av på scrap-träff idag
det ska bli roligt att ha en hel dag
med bara scrapp.

Zora 


6 kommentarer:

butterfly dream cards sa...

What a super card...very very nice

Fiona dT
TTPH

Helena (Gvendalen) sa...

Beautiful and fun card. I love these details. Thanks for sharing your lovely creation for the Craft Your Passion Challenges - hope to see you again soon, hugs, Helena

crafty-stamper sa...

Brilliant card love the cute image and added glossy accents-the papers and embellishments are perfect for the image --Thanks for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x

Planetsusie sa...

This is such an adorable image Zora - i love the papers you have chosen for your design - superb! Thank you for entering the TTPH Challenge this time, lots of luck to you.

Hugs Sue Pxxx DT

Unknown sa...

Very nice card! Thanks for joining the Cuttin and Stampin challenge.

arlsmom aka Lynda sa...

What a wonderful card!!! Thank you for joining us at the Cuttin' and Stampin' challenge blog! Lynda - DT Member