tisdag 2 juni 2015

Student med magnolia

Nu är det studentkort som gäller för hela slanten, själv har jag en student här hemma också. Dessa studentmössor kommer från You dou och är roliga att använda som dekoration. Men sedan fick jag för mig att använda dem som en del till ett stämpelmotiv. Magnolia har flera fina tjejstämplar där tjejerna står med olika föremål i handen och passar perfekt till studenten. Här kommer en av dess kort, där jag använt mig av mössan till stämpeln. Papper Maja design



Kortet är med i följande utmaningar:
thestampingboutique #graduation    audsentiments #132
littlemissmuffetchallenges #112    drsdesignsblog #176

Mulet, grått och kallt
hoppas ni har bättre väder.
Tack för titten.

Zora

5 kommentarer:

NanaConnie sa...

What an adorable image, Zora, and such a great design! I'm so happy to see you playing along with us in our "Cute with a Sentiment" challenge at Aud Sentiments this fortnight. Good luck and I hope you'll come play again later this week in our next challenge.
NanaConnie DT

Annie sa...

Absolutely gorgeous - I just love this card. Thank you for sharing it with us at Aud Sentiments. New challenge starts tomorrow - I do hope we will see you entering again. Thanks Annie xxx

Shelia sa...

Beautiful card. You colored the image perfectly!! Thank you for playing along with DRS Designs this week!

Marjeta sa...

What a super card. Image is just gorgeous.

Marjeta

Linda sa...

This is beautiful love the image and your design. Thanks for joining us at The Stamping Boutique